dijous, 29 de novembre del 2012

Jo només vull escapar d'aquí!

El nostre protagonista viu en una residència que pareix un manicomi: una professora de l'institut desesperada per treure's parella, una alumne amb un caràcter molt extravagant, un alumne que cada dia jeu al llit d'una diferent i una suposada "maid" que es passa tot el dia tancada a la seva habitació i mai se li ha vist el pel. Aquesta és la situació que viu dia a dia el nostre prota a Sakurasou no Pet na Kanojo, fins que arriba la més problemàtica de totes a la residència. Un anime carregat d'humor que et farà petar de riure en tot moment.


De moment, no he trobat ningun punt dèbil, així que això afectarà bastant a la nota :P

Nota final: 10

+ 13

3 comentaris:

  1. Em sembla que vaig a veure aquest anime, necessito algun graciós després dels tristos i els gore que he vist recentment (?) xD Ja comentaré després aquest sobre el que m'ha semblat.

    P.D. Recomano que, si és possible (de vegades no hi ha alguns animes aquí, per exemple aquest no està), els links siguin de jkanime.net. El seu reproductor càrrega ràpid.

    ResponElimina
  2. Gràcies per recomenarme pàgines per vore anime ^_^

    ResponElimina
  3. Hola xD aquesta serie es molt bona *^* ja nomes em falta l'últim capitol que encara no ha surtit xD
    La serie em recorda molt a Baka To Test To Shoukanju :P

    ResponElimina